Obchodní podmínky společnosti 4Cyber s.r.o.
a platformy 4CyberCity

 
  1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností 4Cyber s.r.o., IČO: 22094458, se sídlem Zelený pruh 95/97, Praha 4 – Braník, PSČ 140 00 (dále jen „poskytovatel“), a zákazníkem (dále jen „zákazník“), který využívá služby poskytovatele prostřednictvím webů www.4cyber.cz nebo www.4cybercity.cz. 1.2 Zákazníkem je právnická nebo fyzická osoba – podnikatel, která si objedná jakoukoli službu nebo licenci nabízenou poskytovatelem. 1.3 Uzavřením smlouvy nebo využitím služby zákazník potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
  1. Popis služeb
2.1 Poskytovatel nabízí služby v oblasti kybernetické bezpečnosti, zejména:
  • e-learning a školení s prvky gamifikace a testování, včetně certifikací,
  • audity, analýzy, konzultace a služby v oblasti NIS2 compliance,
  • penetrační testy, skenování zranitelností a hodnocení rizik,
  • konzultační a projektové služby včetně role manažera nebo architekta kybernetické bezpečnosti,
  • implementace technických řešení (EDR, XDR, WAF, DLP, apod.),
  • ekologickou likvidaci IT zařízení a bezpečné mazání dat.
2.2 E-learningová platforma 4CyberCity poskytuje vzdělávací materiály, testy, výzvy a certifikace. Obsah má vzdělávací a preventivní charakter a nenahrazuje odborný audit, penetrační test či jinou bezpečnostní službu. 2.3 Platforma může být průběžně aktualizována a rozšiřována o nové moduly bez předchozího upozornění.
  1. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1 Objednávku lze provést prostřednictvím webového formuláře, e-mailu nebo písemnou objednávkou. 3.2 Smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany poskytovatele. 3.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout bez uvedení důvodu. 3.4 V případě individuálních projektů je smlouva uzavírána písemně a může obsahovat odlišné podmínky.
  1. Cena a platební podmínky
4.1 Ceny jsou uvedeny bez DPH, není-li uvedeno jinak. 4.2 Platba probíhá bezhotovostně převodem nebo prostřednictvím platební brány. 4.3 Přístup ke službě je aktivován po přijetí platby, pokud není dohodnuto jinak. 4.4 Poskytovatel může jednostranně měnit ceny u služeb s opakovaným plněním, přičemž zákazník je o změně informován nejméně 30 dnů předem.
  1. Uživatelský účet
5.1 Zákazník nebo jeho uživatelé získají přístup prostřednictvím unikátních přihlašovacích údajů. 5.2 Zákazník odpovídá za ochranu těchto údajů a za jakékoli jednání provedené v rámci svého účtu. 5.3 Sdílení přístupových údajů nebo neoprávněné využití účtu je zakázáno. 5.4 Poskytovatel může přístup pozastavit v případě podezření na zneužití účtu nebo porušení podmínek.
  1. Duševní vlastnictví
6.1 Veškerý obsah (texty, videa, testy, grafika, reporty, software apod.) je chráněn autorským právem a zůstává výhradním vlastnictvím poskytovatele nebo jeho partnerů. 6.2 Jakékoli kopírování, úprava, šíření či veřejné zpřístupnění bez písemného souhlasu poskytovatele je zakázáno. 6.3 Licence k užívání obsahu je nevýhradní, nepřenosná a časově omezená po dobu trvání smlouvy.
  1. Odpovědnost a omezení záruk
7.1 Poskytovatel poskytuje služby „tak, jak jsou“, bez jakékoli záruky, že jejich použitím bude zajištěna úplná ochrana proti kybernetickým hrozbám. 7.2 Poskytovatel není odpovědný za:
  • škody způsobené nesprávným nebo neautorizovaným využitím služeb,
  • ztrátu dat, zisků nebo přímé či nepřímé následné škody,
  • škody vzniklé v důsledku kybernetického útoku, selhání infrastruktury nebo uživatelské chyby,
  • rozhodnutí zákazníka učiněná na základě informací z e-learningu nebo doporučení. 7.3 Obsah e-learningu má vzdělávací a informační povahu a není právním, technickým ani bezpečnostním závazkem. 7.4 Poskytovatel negarantuje nepřetržitou dostupnost služby a neodpovídá za dočasná omezení z důvodu údržby, aktualizací nebo zásahů vyšší moci. 7.5 Maximální výše náhrady škody z jakéhokoli titulu je omezena do výše skutečně zaplacené ceny služby.
  1. Reklamace
8.1 Reklamaci lze podat písemně na adresu info@4cyber.cz. 8.2 Poskytovatel vyřídí reklamaci do 14 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. 8.3 Reklamace se nevztahuje na přerušení nebo omezení služby způsobené údržbou, aktualizacemi, zásahy třetích stran nebo okolnostmi mimo kontrolu poskytovatele.
  1. Ochrana osobních údajů a cookies
9.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením GDPR a Zákonem č. 110/2019 Sb. 9.2 Údaje jsou využívány pouze pro účely poskytování služby, vystavení certifikátu a plnění smluvních povinností. 9.3 Podrobnosti o zpracování údajů a používání cookies jsou uvedeny v samostatných dokumentech dostupných na webu.
  1. Závěrečná ustanovení
10.1 Poskytovatel může tyto obchodní podmínky měnit, přičemž jejich aktuální znění je vždy zveřejněno na webu. 10.2 Na vztahy mezi poskytovatelem a zákazníkem se použije české právo. 10.3 Případné spory budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu poskytovatele. 10.4 Tyto podmínky jsou účinné od 14. 7. 2025 a nahrazují veškeré předchozí verze.